پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی انتشارات دانشگاه پیام نور
دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی،
در قالب ppt و در 294 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از پاورپوینت :
فصل اول
كليات بازاريابي بينالمللي
فصل دوم
محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي
فصل چهارم
محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بينالمللي
فصل پنجم
تحقيقات بازاريابي بينالمللي
فصل ششم
استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي
فصل هفتم
سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي
فصل هشتم
کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي
فصل نهم
تبليغات در بازاريابي بين المللي
فصل دهم
قيمت گذاري در بازارهاي بين المللي
فصل اول
كليات بازاريابي بينالمللي
هدف كلي
هدف كلي اين فصل، آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بينالمللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو كمك ميكند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بينالمللي باشد. اين هدف از طريق تهيه كردن اطلاعات در مورد اينكه چه اتفاقي در بازار بينالمللي ميافتد و با كمك آنها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام ميرسد ...
تـوضـیـحــاتِ فـایــل :
- این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
تعداد اسلایدها : 294
- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی و استفاده جهت مطالعه خلاصه کتاب
- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.