پروژه بررسی تکنولوژی مولد قدرت

پروژه بررسی تکنولوژی مولد قدرت

پروژه-بررسی-تکنولوژی-مولد-قدرتقسمتی از متن:

چهار زمان کار موتور همانطور که ديديم در موتور چهارزمانه در دو دور ميل لنگ انجام شد ولي اين چهار زمان در يک موتور دو زمانه در يک دور ميل لنگ بوجود مي آيد و بجاي اينکه ما در يک موتور دو زمانه سوپاپ داشته باشيم، مسيرهاي ورودي و خروجي گازها، توسط پيستون باز و بسته مي شود.اشکالاتي که باعث مي شود تا موتورهاي دو زمانه کمتر مورد استفاده قرار گيرند، عبارتند از


فهرست :

تکنولوژی مولد قدرت
قطعات موتور عبارتند از
نقاط مرگ بالا و نقاط مرگ پائين
کورس پيستون
حجم مفيد سيلندر
حجم اطاق احتراق
زمان اول : مکش
زمان دوم : تراکم
زمان سوم : احتراق
زمان چهارم : تهويه
تفاوت ميان موتور بنزيني و چهار زمانه ديزل
موتور دو زمانه
نسبت تراکم
1 – مصرف زياد سوخت ( نسبت به قدرت توليدي)
2 – سوزاندن روغن و دودکردن موتور3
آلوده کردن هوا
طريقه تفکيک و بررسي قطعات تشکيل دهنده موتور
آموزش تعمير اتومبيل هاي سواري
قسمت پنجم
تفکيک و بررسي قطعات
عيوب سر سيلندر
وظيفه واشر سرسيلندر
آببندي محفظه احتراق
پيستون شامل قسمت هاي مختلفي است مثل
1 – کف پيستون
2 – جاي ثياروينگها
3 – دامنه پيستون
4– جاي گژنپين
فراويل
تعريف اورسايز
تعريف آندرسايز
8-2-7 تنظيم شناور
9-2-7-تنظيم سوزن کاربراتور
10-2-7- در مرکز قرار دادن ژيگلور
پايه سوزن را با کف پيستون تراز کنيد
11-2-7- تنظيم حالت تمام بار و موقعيت پدال گاز
روش باز کردن درپوش کاربراتور ونتوري متغير
3-7- تعمير کاربراتور و نتوري متغير
1-3-7- خفه کن هيدروليکي يا پمپ شتاب دهنده
3-3-7- فنر برگردان پيستون
4-3-7- پياده کردن کاربراتور براي شستشوي آن
وضعيت نصب ديافراگم
5-3-7- روش جمع کردن کاربراتور
4-7- کاربراتور دوتايي
تنظيم دور آرام
5-7- تنظيم کاربراتور استرامبرگ مدل 150CD-3 ( اتوماتيک )
1-5-7- طرز کار
2-5-7- مصرف سوخت زياد موتور
3-5-7- دور آرام موتور بخوبي تنظيم نمي باشد .
4-5-7- ضعيف بودن قدرت موتور
5-5-7- شتاب ضعيف موتور
6-5-7- تنظيمات کاربراتور
دانلود فایل

پروژه بررسی تکنولوژی مولد قدرت
پروژه بررسی تکنولوژی مولد قدرت,مولد برق,تحقیق در مورد مولدهای برق,پروژه در مورد مولد برق,دانلود تحقیق در مورد موتور ماشین,عملکرد موتور ماشین,سیستم موتور بنزینی,تحقیق در مورد موتورهای کابراتوری,موتور انژکتوری

مکانیک


دانلود فایل| |