چگونه توانستم تعداد دانش آموزان ضعیف کلاس های اول دبیـرستـان جهان آرا را در درس مطالعــات اجتمـاعـی

چگونه توانستم تعداد دانش آموزان ضعیف کلاس های اول دبیـرستـان جهان آرا را در درس مطالعــات اجتمـاعـی

چگونه-توانستم-تعداد-دانش-آموزان-ضعیف-کلاس-های-اول-دبیـرستـان-جهان-آرا-را-در-درس-مطالعــات-اجتمـاعـی

چکیده:
این مختصر گزارشی از اقدام پژوهی مربوط به دانش آموزان ضعیف پایه اول دبیرستان جهان آرا در درس مطالعات اجتماعی سال 94-1393میباشد.
  در اوایل سال تحصیلی از طریق پرسش های شفاهی و کتبی متوجه شدم حدود41درصد دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی ضعیف هستندواگر این روند ادامه یابدآن ها در آخر سال با افت تحصیلی مواجه خواهند شد.این جانب با استفاده از روش های مختلف و تکیه بر پرسش های مستمر و کنترل نمرات دانش آموزان و ارائه بازخورد به آن ها و گفتگو و مشاوره با دانش آموزان ، ارتباط با اولیا دانش آموزان،به کارگیری شیوه های تشویق و تنبیه مناسب،استفاده از روش های تدریس مختلف و ایجادتنوع در کلاس،کمک به افزایش اعتماد به نفس و میزان توجه به مطالب درسی، توانستم این مسئله را به حداقل(حدود 6.70 درصد) برسانم.

فهرست:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
روش گرد آوری اطلاعات
تعریف عملیاتی
گردآوری اطلاعات(شواهد1)
روش های پیشنهادی واجرای اقدمات
 اجرای اقدامات
ارزیابی نتایج اقدام (شواهد2)
پیشنهادات
دانلود فایل

چگونه توانستم تعداد دانش آموزان ضعیف کلاس های اول دبیـرستـان جهان آرا را در درس مطالعــات اجتمـاعـی
دانش آموزان ضعیف,تحقیق در مورد دانش آموزان ضعیف ,درس علوم اجتماعی,تحقیق در مورد علوم اجتماعی,مقاله در مورد درس مطالعــات اجتمـاعـی, درس مطالعــات اجتمـاعـی,دانش آموزان,دانلود تحقیق درباره درس مطالعــات اجتمـاعـی, درس مطالعــات اجتمـاعـی

علوم اجتماعی


دانلود فایل| |