پاورپوینت کاربرد کرنش سنج ها در حسگر های لامسه مصنوعی

پاورپوینت کاربرد کرنش سنج ها در حسگر های لامسه مصنوعی

پاورپوینت-کاربرد-کرنش-سنج-ها-در-حسگر-های-لامسه-مصنوعی

دانلود پاورپوینت کاربرد کرنش سنج ها در حسگر های لامسه مصنوعی،
با فرمت ppt و در 19 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
کرنش سنج چیست؟
کرنش سنج یک سنسور الکترونیکی است که برای اندازه گیری کرنش یا تغییرات نسبی طول یک جسم به کار گرفته می شود. کرنش برابر است با نسبت تغییرات طول یک ماده به حالت اولیه آن.کرنش می تواند منفی یا مثبت باشد. به صورتی که اگر ماده در حالت کشش باشد، کرنش مثقبت و در صورتی که در حالت فشرده باشد، کرنش منفی می باشد. این سنسور ها به تغییرات بسیار کم در یک نمونه بسیار حساس هستند و می توانند کرنش را بیشترین دقت اندازه گیری کنند.
ساختار کرنش
اندازه گیری کرنش به وسیله کرنش سنج ها با استفاده از پل تستون انجام می گیرد. پل وتستون از چهار پایه تشکیل شده است که کرنش سنج به عنوان مقاومت مجهول به عنوان یکی از این پل ها در نظر گرفته می شود و این در حالیست که بر روی سه پل دیگر سه مقاومت با مقادیر ثابت در نظر گرفته می شود و در صورتی تغییر مقدار کرنش استرین گیج ، تعادلپل وتستون به هم خورده و باعث ایجاد تغییر ولتاژ در خروجی آن می شود که معادل تغییرکرنش در استرین گیج مورد نظر است.
دانلود فایل

پاورپوینت کاربرد کرنش سنج ها در حسگر های لامسه مصنوعی
کاربرد کرنش سنج ها در حسگر های لامسه مصنوعی, دانلود پاورپوینت کاربرد کرنش سنج ها در حسگر های لامسه مصنوعی, پاورپوینت در مورد کاربرد کرنش سنج ها در حسگر های لامسه مصنوعی, تحقیق کاربرد کرنش سنج ها در حسگر های لامسه مصنوعی, پاورپوینت درباره کاربرد کرنش ,,,

گوناگون


دانلود فایل| |